31 Mart 2016 Perşembe

Windows Wifi Kırma Programı Dumpper

Artık Windows işletim sistemlerimizdede çalışan bir kablosuz internet(wifi) kırıcı bir proğramımız var. Gözlerimle görmesem inanmazdım belki ancak işe yarıyor. Hepsini kırıyor demiyorum. Şifreleme güvenilirği yüksekleri ya da modem duvarlarını aşamadığı modemler oldu. Ama denediğim belki 10 modemden 4’ünü kırdı. Ve beni bu konuyu açmaya ikna etti diyebilirim.
Öncelikle gerekli proğramlar aşağıda verilmiştir.
*Dumpper v.30.3  proğramını yönetici olarak başlatalım. . .
*Aşağıdaki görselde gördüğünüz ekran gelecektir.  “WPS” Sekmesinden “Todas las redes” Seçili biçimde “Escanear” ile yeni ağları bulmasını bekliyoruz. . .
*Yeni ağları bulduktan sonra istedğimiz isimi seçerek “iniciar jumpstart”a tıklıyoruz. . .
dumper
*Sonrasında aşağıdaki gibi bir ekran gelecektir. Burada “Auto ya da Modem isimini” seçebiliriz. . .
dumper2
Bir süre sonra şifre kırılmış biçimde bilgisayarınız ağa bağlanmış olacaktır. Benim modemin şifrelerini normalde kıramıyor. Ama ağı unutturmadan denediğim için direk bağlandı. Dediğim gibi Her modemde işe yaramıyor. Ama  denemekte yarar vardır.
dumper3
ALINTIDIR = http://www.furkantunahan.com/kablosuz-ag-sifresi-kirma-programi-wifi-wireless-sifre-kirma/ 

2 yorum: